شناسهٔ خبر: 42474741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

نیمکت قرمزها همچنان بحرانی است

یحیی، ناراحت و عصبانی از باشگاه

صاحب‌خبر -

پرسپولیس عصر شنبه با شوکی غیرقابل باور مواجه شد و سرمربی خود را یک بار دیگر در مقام استعفا دید. یحیی گل‌محمدی که ۷ سال پیش با شکست در جام حذفی از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، این بار به عنوان مربی قهرمان لیگ استعفا داد تا سرخ‌ها در آستانه سفر به دوحه برای انجام بازی لیگ قهرمانان آسیا در شوکی عمیق فرو بروند. این کناره‌گیری به دلیل نابسامانی‌های مدیریتی پرسپولیس که خود را در جدایی ستاره‌ها، وضعیت نامطلوب پرداختی و ناکامی در نقل و انتقالات نشان داده، رقم خورد.  صحبت‌های یحیی با واکنش مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه همراه بود. او اظهار کرد: «علی علیپور (از یک باشگاه خارجی) دعوتنامه داشته. پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم به علیپور دادیم که حتی بیش از ۴ میلیارد تومان بود. بیشترین مبلغ را به خود  علیپور پیشنهاد دادیم  ولی واقعیت این است که او کارهای جدایی‌اش را کرده بود.» رسول‌پناه درباره دلیل ناراحتی یحیی گل‌محمدی و استعفای او عنوان کرد: «تا این لحظه مباحث باشگاه را پیش بردیم، قرارداد بشار رسن را تمدید کردیم و صحبت‌هایی هم با چند بازیکن دیگر انجام دادیم که نهایی می‌شود. فردا (دوشنبه)  با آقا یحیی هم صحبت خواهیم کرد.» د رهمین رابطه،  گل‌محمدی عصر دیروز برای حضور در جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه حاضر شده بودوی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس با چهره‌ای عصبانی از محل باشگاه خارج شد و در پاسخ به سوال خبرنگاران و هواداران درباره وضعیت ادامه همکاری اش چنین واکنشی داشت: «این سوال را از مدیران باشگاه که آن بالا نشسته اند بپرسید. من فعلا می خواهم به تمرین بروم و مشکلی نیست. اینجا جای پاسخگویی نیست.» با این حال رسول پناه پس از جلسه با اعضای هیأت مدیره پرسپولیس اعلام کرد: «مشکلات با گل محمدی حل شد.»
واکنش پیشکسوتان به استعفای سرمربی
ناصر ابراهیمی، مربی سابق پرسپولیس گفت: «گل‌محمدی حق دارد نسبت به انجام نشدن تعهدات شاکی باشد اما صحبت‌های اخیر وی روی عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان تأثیر می‌گذارد. او فقط می‌گوید از مسئولان باشگاه دروغ می‌شنوم اما باید به شکل شفاف بگوید چه دروغی شنیده است.  وقتی بازیکنی نزد گل‌محمدی و افشین پیروانی می‌آید و می‌گوید مطالبات من از سه سال قبل مانده است سرمربی و سرپرست تیم هم دچار مشکل می‌شوند. فوتبال ایران دچار بی‌ثباتی مدیریتی است. کاری به رسول پناه ندارم، اما چه رسمی در فوتبال ایران و وزارت ورزش وجود دارد که در این سال‌ها باشگاه پرسپولیس 21 مدیرعامل داشته است. چرا مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود نمی‌کند؟» محمد پنجعلی،  کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است گل‌محمدی باید  مثل برانکو حمایت شود. او در خصوص جدایی علیپور و ترابی افزود: «جدایی‌ها اجتناب‌ناپذیر است. بچه‌هایی که به تیم اضافه شده‌اند سال بعد در تیم جا می‌افتند و جای آنها (علیپور و ترابی) را پر می‌کنند.  مردم نباید ناراحت شوند و فقط باید حمایت کنند تا تیم در آرامش کار کند. کار در آسیا متفاوت است و تیم‌ها حرفه‌ای هستند، ولی با آرامش می‌توان خوب نتیجه گرفت.»
رسانه پرتغالی: علیپور در آستانه قرارداد با ماریتیمو
نشریه «رکورد» پرتغال دیروز در گزارشی به وضعیت فصل آینده باشگاه ماریتیمو پرداخت. این رسانه اعلام کرد ماریتیمو در آستانه امضای قرارداد با علی علیپور، مهاجم پرسپولیس است. گفتنی است کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس با الشرطه به توافق رسید و راهی این تیم خواهد شد.
وحید امیری در پرسپولیس ماندنی شد
وحید امیری، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که در روزهای گذشته شایعات فراوانی پیرامون جدایی‌اش از جمع سرخپوشان مطرح شده بود، با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که فصل آینده نیز در تیم پرسپولیس حضور خواهد داشت.

نظر شما