شناسهٔ خبر: 42457970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۹۰۸ شعبه اخذ رای، ۲۱ شهریورماه مهیای حضور مردم البرز

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ در البرز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا جهانشاهلو، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: با تدابیری که به دستور و نظارت استاندار البرز در ستاد انتخابات استان  اندیشیده شده، بستر لازم برای برگزاری دوم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز فراهم است.

جهانشاهلو افزود: براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تبعیت جدی مجموعه مسئولان البرز از این رویکرد مهم، انتخابات در البرز در نهایت بی طرفی و در کمال امنیت و آرامش برگزار خواهد شد.

جهانشاهلو گفت: به این منظور کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان البرز طی برنامه ریزی دقیق و برگزار نشست‌های مشترک با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ و تبلیغات در جهت جلب مشارکت مردم اقدام کرده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: در این دوره از انتخابات ۹۰۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۷۰۴ شعبه در کرج، ۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد است.

او گفت: ۹۰۸ شعبه دریافت رای شامل ۸۴۸ شعبه شهری، ۶۰ شعبه روستایی و ۳۹ شعبه نیز سیار است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرایط متفاوت است از این رو یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع است که برای این امر نیز در شعب اخذ رای برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ

نظر شما