شناسهٔ خبر: 42433236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات مراسم ویژه ۱۷ شهریور تهران تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فعالان فضای مجازی به تبیین ابعاد مختلف رخداد مهم ۱۷ شهریور ماه سال 1357 در فضای رسانه بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز درباره مراسمات ویژه ۱۷ شهریور ماه در استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۷ شهریور یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این روز مزدوران رژیم منحوس پهلوی با حمایت اربابان آمریکایی خود مردم بی‌دفاع را به گلوله بستند و صدها نفر را به خاک و خون کشیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت این روز در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: باید ضمن گرامیداشت شهدای مظلوم این فاجعه دردناک، بی‌رحمی و جنایات رژیم طاغوت برای مردم خصوصاً جوانان عزیز تبیین شود تا سلطنت طلب‌ها  و وابستگان آن‌ها به خود اجازه تطهیر رژیم پهلوی را ندهند.

حجت الاسلام محمودی افزود: این جنایت با هدایت اربابان آمریکایی و اسرائیلی انجام گرفته و این لکه ننگ از دامان آن‌ها پاک نخواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت هر سال مراسم و برنامه‌های ویژه‌ای در تهران برگزار می‌شود که امسال نیز با توجه به شرایط حاضر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودتر انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: صبح دوشنبه ۱۷ شهریور مزار شهدای این روز تاریخی در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد و عصر دوشنبه در میدان شهدا محل شهادت این شهدای عزیز مراسم خواهیم داشت و سخنران مراسم نیز حجت الاسلام محمد حسنی ریاست سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش خواهند بود.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود از فعالان فضای مجازی خواست به تبیین ابعاد مختلف این رخداد مهم در فضای رسانه پرداخته و از شهدای مظلوم ۱۷ شهریور تجلیل کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما