به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان سمنان، حسین خواجهبیدختی اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون، 301 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستورانها و مراکز پذیرایی بینراهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت در استان سمنان انجام شده است.
وی هدف از انجام این بازدیدها را خدماترسانی بیشتر به مسافران نوروزی عنوان کرد و گفت: بر اساس این بازدیدها، تاکنون 11 فقره تشویق و 12 فقره تذکر صادر شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان سمنان گفت: خوشبختانه سطح ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری استان سمنان در حد مطلوبی قرار دارد و تاکنون این بازدیدها منجر به اخطار کتبی یا تعطیلی و تعلیق واحدها نشده است.
خواجهبیدختی افزود: تاکنون شکایتی نیز از سوی مسافران نوروزی در خصوص تأسیسات گردشگری استان سمنان اعلام نشده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان سمنان گفت: مسافران نوروزی هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق تماس با شماره 33300220 تلفن پاسخگویی و رسیدگی به شکایات گردشگری یا ارسال پیامک به شماره 30006418 سامانه پیامک ادارهکل میراث فرهنگی استان سمنان به اطلاع کارشناسان این ادارهکل برسانند.
انتهای پیام/2249/ی/د1000
∎