شناسهٔ خبر: 42422108 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی شد

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران با حضور رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران، با حضور اسماعیل حسن زاده رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران، یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و غلامرضا جواهری، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک تهران در محل ساختمان مدیریت آموزش برگزار شد.

معاون قضایی و رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت: خدای متعال را سپاسگزاریم که نعمت، محبت و عشق به حضرت امام حسین (ع) را به ما شیعیان و محبان ائمه اطهار (ع) عطا فرمود.

حسن زاده افزود: جهان را با دو عامل عدالت و محبت می‌توان اداره کرد و همواره محبت به خاطر منفعتی ایجاد می‌شود که به طرف مقابل می‌رسد؛ اما این محبت بر مبنای لذت زیاد ارزشی ندارد؛ بلکه محبت بر مبنای فضلیت است که ارزشمند و گران بهاست.

وی خاطر نشان کرد: سید الشهدا (ع) قبل از اینکه به مبارزه با دشمن بیرونی بپردازد، در ابتدا در درون خویش به جهاد نفس پرداخت و بعد از آن به مبارزه با دشمن بیرونی مبادرت ورزید و عشق و محبتی که ما به حضرت امام حسین (ع) داریم به خاطر فضائل ایشان است.

در ادامه حسن زاده، معاونت منابع انسانی را کلید محرک هر سازمانی برشمرد و از تلاش‌های ارزنده و زحمات و ویژگی‌های بارز اخلاقی احسان مظفری از جمله خضوع و خشوع نسبت به همکاران قدردانی کرد.

در پایان این مراسم محمدرضا حق گو به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی و حکم انتصاب وی در این جلسه تقدیم شد.

نظر شما