شناسهٔ خبر: 4242185 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

معاون امور داوطلبان جمعيت هلال احمر استان قم:

اجراي طرح «داوطلب يار امداد و نجات» با بهره گيري از پزشکان داوطلب در قم

موج- معاون امور داوطلبان جمعيت هلال احمر استان قم از اجراي طرح «داوطلب يار امداد و نجات» با بهره گيري از پزشکان داوطلب براي بهره گيري از ظرفيت آن‌ها در پايگاه‌هاي امداد و نجات نوروزي خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون امور داوطلبان جمعيت هلال احمر استان قم با اشاره به اجراي طرح داوطلب يار امداد و نجات در ايام نوروز از سوي معاونت امور داوطلبان جمعيت هلال احمر استان قم، به تبيين اين طرح پرداخت و اظهار کرد: داوطلب يار امداد و نجات در کنار طرح‌هاي نيابت، فرشتگان رحمت و مروجين سلامت يکي از چهار طرح مهم سازمان داوطلبان در ايام نوروز ۹۴ است که اين طرح در استان قم نيز به صورت فعال در حال اجرا است.
وي ادامه داد: معاونت داوطلبان در گروه مهارت از پزشکان و پيرا پزشکان داوطلب به عنوان اقشار توانمند براي خدمت رساني به بيماران و حادثه ديدگان در سوانح بهره گيري کرده و اين افراد را در اختيار معاونت امداد و نجات قرار مي‌دهد تا در گروه ‌ها و پايگاه‌هاي امداد و نجات نوروزي از ظرفيت و تخصص آن‌ها بهره کافي برده شود.
اميرحسين عليمرداني با اشاره به اين که از ۲۹ اسفند تا به امروز ۶ پزشک از پزشکان داوطلب براي حضور در پايگاه‌هاي امداد و نجات اعلام آمادگي کرده‌اند، گفت: تا روز دوم فروريدن چهارنفر از اين پزشکان داوطلب در پايگاه‌هاي امداد استان قم مستقر شده و به ارائه خدمات پزشکي به مراجعين و آسيب ديدگان سوانح پرداختند.
عليمرداني در پايان خاطرنشان کرد: پزشکان داوطلب تا پايان طرح امداد و نجات نوروزي در ساعات خاصي از روز در پايگاه‌هايي که معاونت امداد و نجات در نظر گرفته با هماهنگي معاونت داوطلبان مستقر شده و ارائه خدمت خواهند کرد.

نظر شما