شناسهٔ خبر: 4241329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی:

4 هزار تن میوه طرح تنظیم بازار وارد بازار خراسان رضوی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون در مجموع 4 هزار و 457 تن میوه طرح تنظیم بازار ویژه شب عید به استان وارد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ادار‌ه‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی با بیان اینکه تاکنون در مجموع 4 هزار و 457 تن میوه طرح تنظیم بازار ویژه شب عید به استان وارد شده است، اظهار داشت: 3 هزار و 360 تن از این میزان، پرتقال و یک‌هزار و 197 تن آن سیب است.

وی از عرضه میوه طرح تنظیم بازار در سطح 100 واحد صنفی، تعاونی و واحد سیار در مشهد خبر و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 50 واحد صنفی، 36 مرکز شهرداری و دو مرکز تعاون روستایی و مصرف جهاد کشاورزی در رضویه و احمد آباد فعال است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: علاوه بر این 12 واحد سیار نیز در سطح شهر مشهد اقدام به عرضه میوه طرح تنظیم بازار می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های روزانه از کیفیت، نوع و سطح عرضه میوه، کیفیت میوه‌ها به ویژه در روز گذشته در اکثر مراکز عرضه خوب و مورد رضایت مردم بوده است.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی ادامه داد: در مناطقی که کیفیت و سایز میوه مناسب نبوده، مقرر شد پیرامون موضوع صورت جلسه‌ای تهیه و پیگیری شود.

واحدی گفت: علاوه بر پرتقال، یک‌هزار و 197 تن  سیب به استان وارد و بخش قابل توجهی از آن تاکنون عرضه شده است.

وی افزود: به‌طور متوسط از حدود کمتر از یک هفته قبل عرضه میوه طرح تنظیم بازار در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فقط روز دوم نوروز 94 بالغ بر 150 تن سیب و پرتقال در سطح شهر مشهد عرضه شد.

وی در ادامه در مورد تامین و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها نیز گفت: به منظور رفاه حال زائران هماهنگی لازم با شرکت غله استان به منظور ارائه آرد یارانه‌دار تا 15 فروردین ماه به نانوایی کمپ غدیر محل اسکان زائران شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین به منظور تسهیل شرایط واحدهای سیار عرضه نان نیز در چهار خیابان اصلی منتهی به حرم رضوی مستقر شده و در کنار سایر نانوایی‌ها موجود در منطقه فعال هستند.

انتهای پیام/3138/ی/پو3002

نظر شما