شناسهٔ خبر: 4239140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد

فعالیت 4500 نیروی هلال‌احمر کرمانشاه برای ارائه خدمت به مسافران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از آمادگی 4 هزار و 500 نیروی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

عادل شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از آمادگی حدود 4 هزار و 500 نیروی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 40 دستگاه خودروی آمبولانس و 40 خودروی کمک‌دار برای ارائه خدمت به مردم وجود دارد، بیان داشت: 10 خودروی نجات نیز با تجهیزات لازم در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی یک فروند بالگرد اورژانس هوایی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه برای کمک‌رسانی به افراد حادثه‌دیده خبر داد و گفت: چندین پایگاه امداد و نجات در این ایام مشغول فعالیت هستند.

این مسئول این پایگاه‌ها را شامل 15 پایگاه امداد و نجات شهری، 17 پایگاه امداد و نجات ثابت، سیار و موقت، دو پایگاه امداد و نجات کوهستان و یک پایگاه امداد و نجات هوایی عنوان کرد.

به گفته شفیعی، 24 پست در بخش راهنمایی، ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرها و مراکز تاریخی و مذهبی استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران دایر شده است.

وی به استقرار ایستگاه سلامت قندخون و فشارخون در این پست‌ها اشاره کرد و گفت: فضای دوست‌دار کودک، ایستگاه صلواتی، ایستگاه بلوتوث، چادر خیمه نماز و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی نیز برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود 100 عملیات امداد و نجات از تاریخ 29 اسفند ماه سال 93 تا سوم فروردین ماه سال‌جاری در بخش‌های جاده، کوهستان و برف و کولاک توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه انجام گرفته است.

انتهای پیام/2700/ط20/ض1002

نظر شما