شناسهٔ خبر: 42389267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل ۱۶ پروژه عمرانی در همدان اختصاص یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۶ پروژه عمرانی استان همدان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمدباقر نوبخت ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان همدان گفت: طبق اولویت برای بهره برداری از پروژه‌های عمرانی طی یکسال آینده برنامه‌ریزی شده است.

معاون رئیس جمهور که در نشست مشترک با نمایندگان استان و استاندار همدان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید برنامه‌ای یک ساله برای تکمیل کارهایمان  داشته باشیم.

وی افزود: بر همین اساس در استان همدان برای بهره برداری از ۱۶ پروژه عمرانی، افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه امکان اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال جاری میسر است، اظهار داشت: دو بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان که از سوی خانواده مرحوم فرشچیان در دست احداث است نیز تا پایان بهار ۱۴۰۰ به پایان خواهند  رسید.

دکتر نوبخت با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید نیز گفت: به دشمن این پیام را داریم که هرچه عرصه را بر ما تنگ‌تر می‌کند ما در اوج تحریم‌ها هم کشور را اداره می‌کنیم و هم چرخ توسعه کشور را به حرکت درمی آوریم.

وی با بیان اینکه آن تحریم‌ها برای دیگر کشورها کارساز بوده اما برای کشوری که ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته است، اثری نداشته، افزود: این دژخیمان اجازه فروش نفت در برابر غذا را هم به ما نمی‌دهند اما نه تنها ما به فعالیت خود ادامه می‌دهیم بلکه حتی تولید کشور را نیز با جهش روبرو خواهیم کرد.

نوبخت از ۳۷ طرح تولیدی با منابعی بیش از هزار و ۷۱ میلیارد تومان در راستای جهش تولید در استان همدان یاد کرد و گفت: این پروژه‌ها بیش از ۱۹ هزار فرصت شغلی را در همدان ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: علاوه بر این ساخت مسکن محرومین را به عنوان هدیه نظام در دستور کار قرار داده و کلید آن را به مردم تحویل داده و می‌دهیم و این مسیر را امسال هم ادامه خواهیم داد.

لازم به ذکر است، در این مراسم دو تفاهم نامه پروژه‌های جهش تولید و تفاهم نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین به امضای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و شاهرخی استاندار همدان رسید.

رونمایی از دو کتاب بررسی وضعیت نیروی انسانی و تحلیل عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان همدان در اصلاح ساختار اداری توسعه استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان نیز در این مراسم انجام شد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما