شناسهٔ خبر: 42372232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد

۲۱۰۰۰ فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر مشغول به کار می‌شوند

رئیس دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش وپرورش از بکارگیری ۲۱ هزار معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهرماه ۹۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خنیفر در سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: عصر جهش در تنش و کوچ دانش آموزان به فضای مجازی را تجربه می‌کنیم. دنیای مجازی محدودیت را به انعطاف در آموزش تبدیل کرد و معلم‌ها به فضای مجازی آمدند. علی رغم چالش‌ها و محدودیت‌ها سرعت عکس العمل معلمانمان خوب بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کرونا تهدید مهمی برای نظم و اقتصاد بود، گفت: حتی با این تفاسیر آموزش در کشور مختل نشد، اما آموزش مجازی نباید جایگزین آموزش حضوری شود بلکه در کنار هم تعریف می‌شوند.

وی افزود: جهان در تصمیم‌گیری نسبت به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دچار ابهام شد و هر کشوری رفتار متفاوتی داشت.

خنیفر با اشاره به پنج دلیل مهم دنیا برای جلوگیری از تعطیلی مطلق مدارس و تمایل برای بازگشایی مدارس گفت: آسیب‌های روانی و جسمی و چاقی منجر شد به صورت جدی به بازگشایی مدارس فکر شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تلاش‌های کشورمان برای استمرار آموزش در دوران کرونا گفت: در کمتر از چند ماه توانستیم فعالیت‌های آموزشی خود را در فضای مجازی به مرحله تثبیت در آوریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان در شرایط کرونا گفت: دانشگاه فرهنگیان از گذشته برنامه‌ای برای حضور آموزش در فضای مجازی نداشت و اکنون به این فضا ورود کردیم و با راه اندازی سامانه LMS منطقه‌ای آموزش مجازی را شروع کردیم.

خنیفر گفت: ۲۱ هزار نفر در مهر ماه از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند و جذب مدارس کشور می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به افتتاح موزه تربیت معلم در همدان گفت: کشوری که بیش از ۲۰۰ سال تربیت معلم دارد آثار ارزشمندی دارد و امروز همدان اولین موزه تربیت معلمش افتتاح می‌شود.

نظر شما