شناسهٔ خبر: 42364373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رضایی در گفتگو با دانشجو:

اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قزوین معرفی شدند

مسئول گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی قزوین از برگزاری انتخابات این شورا و تعیین اعضای آن برای یک سال آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعید رضایی، مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری انتخابات این شورا و تعیین اعضای آن برای یک سال آینده خبر داد.

رضایی مطرح کرد: این شورا به منظور تصمیم سازی‌های کلان، اتخاذ مواضع و همچنین جریان سازی و هم افزایی در فعالیت‌های بسیج دانشجویی در سال ۹۰ تأسیس شده است.

مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در استان قزوین هفته گذشته برگزار شد، افزود: در این انتخابات مسئولان بسیج دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره)، دانشگاه پیام نور استان، دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه فنی بقیه الله، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان قزوین به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.

وی افزود: معین صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین، به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان انتخاب شد.

رضایی با اشاره به وظایف اصلی بسیج دانشجویی گفت: موضع گیری در قبال حوادث و مسائل اساسی دانشگاه‌ها، تحولات کشور و جهان از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است، اما موضع گیری و جریان سازی در قبال مسائل نیاز به آشنایی و اشراف بر ابعاد مختلف مسئله دارد، در همین راستا برای آشنایی و اشراف هرچه بیشتر اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان جلسات تبیینی و کارشناسی متعدد با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

نظر شما