شناسهٔ خبر: 42363697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بازدید رئیس مجلس از سه طرح بهبهان

رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز از سفر به خوزستان به شهرستان بهبهان سفر کرد و از فرودگاه، پالایشگاه بیدبلند دو و بیمارستان در حال ساخت ولیعصر این شهرستان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
دکتر محمد باقر قالیباف ابتدا از فرودگاه بهبهان بازدید کرد و ضمن دریافت گزارشی از مسئولان فرودگاه، قول رسیدگی به مشکلات فرودگاه در مجلس شورای اسلامی و عملیاتی شدن پرواز‌های مسافری فرودگاه بهبهان را اعلام کرد.

رئیس مجلس سپس به پالایشگاه بیدبلند رفت و از فاز دوم این پالایشگاه بازدید کرد.
 
بازدید رئیس مجلس از سه طرح بهبهان

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در حاشیه بازدید رئیس مجلس از این پالایشگاه گفت: برای راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز بید بلند موانعی بانکی سد راه است که می‌بایستی توسط مجلس حل شود تا بتوان چرخ تولید این پالایشگاه را به حرکت انداخت.

محمود امین نژاد افزود: رییس مجلس یازدهم پس از بازدیدی که از این پالایشگاه داشت به ما اطمینان خاطر داد که سریعا این مشکل بانکی حل شود.

قالیباف در ادامه سفر خود به شهرستان بهبهان وارد بیمارستان در حال ساخت ولیعصر این شهر شد. به گفته مسئولان بیمارستان، کار ساخت آن ۷۰ درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل ۳۰ درصد کار باقیمانده، نیازمند اعتبار است.
 
بازدید رئیس مجلس از سه طرح بهبهان

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید از حوزه‌های انتخابیه خوزستان، امروز به شهر‌های رامشیر، ایذه و مسجد سلیمان سفر و از طرح‌های عمرانی در حال ساخت یا طرح‌هایی که مشکل اعتباری دارند به صورت میدانی بازدید می‌کند.

قالیباف در این سفر به ۱۴ حوزه انتخابیه استان سفر می‌کند تا از نزدیک مسائل هر منطقه را بررسی کند.
 
 
<div id="video-display-embed-code_311161" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/800308/311161?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما