شناسهٔ خبر: 42344349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دانشگاه فرهنگیان شهرستان شادگان افتتاح شد

دانشگاه فرهنگیان شهرستان شادگان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شادگان سه‌شنبه با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، سرپرست فرمانداری شادگان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از مسوولان و فرهنگیان در محل کانون حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شادگان در این مراسم  ضمن تقدیر از راه اندازی این دانشگاه، اظهار داشت: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از نیاز های اصلی در حوزه آموزش شادگان است که می تواند مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

وی در ادامه دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه تربیت محور دانست و افزود: مسائل تربیتی، پرورشی و فرهنگی اولویت اول این دانشگاه محسوب می شود و این موضوع دانشگاه فرهنگیان را نسبت به سایر دانشگاه ها متمایز کرده است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: این شهرستان از پیشینه علمی، ادبی و فرهنگی بلندی برخوردار است که باید با تعامل و همکاری همه دست اندرکاران شهرستان جهت توسعه و ارتقا شهرستان گام برداشته شود.

صبری پور در پایان گفت: هیچ موضوعی بالاتر از علم و دانش وجود ندارد و تا زمانی که زمینه تحصیل فراهم نشود کاری در جامعه صورت نمی‌گیرد و علم زیر بنای هر خیر و پیشرفت است.

نظر شما