شناسهٔ خبر: 42335671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتمام آسفالت ریزی سه راهی سردرود تا پل تراکتور سازی

شهردار منطقه هفت تبریز از اتمام آسفالت ریزی سه راهی سردرود تا پل تراکتور سازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدعلی سلیمی شهردار منطقه هفت تبریز با اشاره به عملیات صورت گرفته گفت: عملیات آسفالت ریزی در قالب روکش بوده که از سه راهی سردرود تا پل تراکتورسازی با صرف هزار و ۷۰۰ تن آسفالت انجام شد.

اوانجام این عملیات را طی سه روز کاری عنوان کرد و افزود: این مسیر از جمله مسیرهای اصلی و پر تردد منطقه است که شاهد بارترافیکی بالا به صورت شبانه روزی بوده و نه تنها در مسیر ترانزیت واقع شده بلکه مسیر تردد صنعت کاران و کارگران نیز هست.

اودر ادامه گفت: برای سرعت بخشیدن به عملیات آسفالت ریزی در این مسیر که جزو شریان های اصلی منطقه بوده، نیروهای فنی و عمرانی به صورت شبانه و مستمر فعالیت کرده و در نهایت طی سه روز کاری آن را به اتمام رساندند تا کمترین اختلال در تردد شهروندان محترم ایجاد شود.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه تامین آسایش و رفاه شهروندان جزو دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری این منطقه است، اظهار داشت: با نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی عملیات آسفالت ریزی با سرعت تمام ادامه دارد و طی هفته جاری محدوده دیزل آباد بلوار ملت، حد فاصل پل شهید کسایی تا فلز کاران عملیات آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما