شناسهٔ خبر: 42329410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت فولاد مبارکه از صنایع کوچک قابل تقدیر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از صنایع کوچک قدردانی می‌کنیم و بر تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان چهارمحال و بختیاری حمایت و بر رعایت مسائل زیست‌محیطی و توسعهٔ متوازن تأکید داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه هم‌زمان با هفته دولت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به همراه استاندار و جمعی از مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری از واحدهای آهن‌سازی، انباشت و برداشت و روند اجرای پروژه بریکت‌سازی و فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت بازدید کرد.

بابک دین‌پرست در بازدید از شرکت فولاد سفیددشت روند افزایش تولید فولاد سفیددشت از ابتدای بهره‌برداری تا شهریورماه سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: رفع موانع تکمیل پروژه‌های فولاد سفیددشت باید مورد تأکید باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور ادامه داد: از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از صنایع کوچک قدردانی می‌کنیم و بر تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان چهارمحال و بختیاری حمایت و بر رعایت مسائل زیست‌محیطی و توسعه متوازن تأکید داریم.

محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت نیز درباره فعالیت‌های صورت‌گرفته در خصوص تأمین آب موردنیاز شرکت از محل پساب شهری بروجن، احداث واحد تصفیه اولترافیلتراسیون، راه‌اندازی واحدهای اکسیژن، بریکت‌سازی و فولادسازی و ریخته‌گری را تشریح و ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود ازجمله ترخیص تجهیزات از گمرک، اهتمام پیمانکاران و حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو به‌عنوان سهام‌داران شرکت، واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری تا پایان سال راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما