شناسهٔ خبر: 42327386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند؛ علیپور و فیاض آمدند، هاشمی رفت + سوابق

وزارت ورزش اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعد از قبول استعفای مهرداد هاشمی، دو عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شدند.

براساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی  پرسپولیس اعضا جدید هیئت مدیره این باشگاه  منصوب شدند.

سید محمد فیاض و غلامعلی محمد علیپور ، براساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان اعضا جدید هیئت مدیره این باشگاه منصوب شدند.

همچنین مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن قدردانی از خدمات سید مهرداد هاشمی در مدت حضورش در هیئت مدیره این باشگاه با استعفای وی موافقت و اعلام کرد که به زودی نفرجایگزین تعیین و معرفی خواهد شد

سوابق اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس:

سیدمحمد فیاض،  شهردار منطقه 18 تهران بوده که در سوابق کاری او مدیرکلی دفتر طرح و برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان نیز دیده می‌شود. از دیگر سوابق فیاض می‌توان به این موارد اشاره کرد:

مدیریت سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری، مدیریت شرکت توسعه ایستگاه های مترو تهران، مدیریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

محمد علیپور، سابقه حضور طولانی مدت در ورزش را دارد اما به سبب تشابه اسمی با مدیرعامل سابق نفت تهران اشتباه گرفته شده است. غلامعلی علیپور در فدراسیون انجمن های ورزشی حضور داشت و سه دوره مختلف تصدی بر این عنوان را تجربه کرد. وی همچنین در فدراسیون بسکتبال حضور داشت و حالا در مدیریت پرسپولیس قرار گرفته است.

 

نکته دیگر این‌که در ابتدا برخی از دنبال کنندگان تحولات پرسپولیس به اشتباه نام این علیپور را با مدیر سابق تیم نفت تهران اشتباه گرفتند؛ اما این مدیر موفق سابق فوتبال ایران که در باشگاه نفت منشأ خدمات زیادی بود در گفتگو با "ورزش سه" گفت: بنده این مسئولیت خطیر را نپذیرفته‌ام.

نظر شما