شناسهٔ خبر: 42316806 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عبور هیئات‌ مذهبی از دوگانه‌های جعلی عزاداری یا حفظ سلامت

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی توانستند از دوگانه‌های مجعولی که می‌خواست عزاداری چارچوب‌مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و عموم جامعه متدین ایرانی توانستند با تأسی به عقلانیت منبعث از ولایتمداری از دوگانه‌های مجعولی که می‌خواست عزاداری چارچوب‌مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

وی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: عزاداری دهه اول محرم 99 به پایان رسید و هیئت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و عموم جامعه متدین ایرانی توانستند با تأسی به عقلانیت منبعث از ولایتمداری از دوگانه‌های مجعولی که می‌خواست عزاداری چارچوب‌مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

نظم کم نظیر هیئت‌های مذهبی، احیای مجدد سنت حسنه روضه‌های خانگی، کوچه‌گردی و سر زدن مادحین مشهور به مناطق محروم و... از جمله اتفاقات به یادماندنی محرم 99 بود.

در دانشگاه‌ها نیز با وجود تعطیلی کلاس‌های درس، نور چراغ هدایت حسینی خاموش نشد و هیئت‌های دانشجویی در بسیاری از دانشگاه‌ها با برنامه‌تر و منظم‌تر از سال‌های قبل به اقامه عزاداری پرداختند.

از این فرصت استفاده می‌کنم و خداقوت جانانه‌ای به همه خادمان اهل‌بیت علیهم‌السّلام به‌ویژه زحمت‌کشان هیأت‌های دانشجویی می گویم.

زندگیتان حسینی

سعیتان مشکور»

انتهای پیام/
 

نظر شما