شناسهٔ خبر: 4230397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فوتبال باشگاهی در گوشه و کنار اروپا

رقابت های فوتبال باشگاهی دیروز و امروز در انگلیس، آلمان ،اسپانیا و ایتالیا برگزار شد و تیم های مطرح برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، منچسترسیتی در آغاز هفته سی ام لیگ برتر انگلیس با سه گل وست برومویچ را شکست داد تا با 61 امتیاز همچنان در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.
  
آرسنال تیم سوم جدول هم با حساب 2 به 1 بر میزبانش نیوکاسل چیره شد.

در دیگر بازی های دیشب ساوتهمپتون با دو گل برنلی را مغلوب کرد، استوک سیتی 1 - 2  به کریستال پالاس باخت، تاتنهام 4 به 3  از سد لسترسیتی گذشت، سوانزی با یک گل در زمین استون ویلا صاحب برتری شد و وستهام با یک گل ساندرلند را از پیش رو برداشت.

در ادامه این رقابت ها امروز چلسی با هال سیتی، اورتون با کوئینز پارک رنجرز و لیورپول با منچستریونایتد دیدار می کنند.
 

*****
در ادامه هفته بیست و ششم بوندس لیگا آلمان، شالکه در خانه خود با یک مغلوب بایرلورکوزن شد، هانوفر در خانه 2 - 3 نتیجه را به دورتموند واگذار کرد، فرایبورگ با دو گل مقابل آگزبورگ به برتری رسید، اشتوتگارت 3 به 1 مقابل میهمانش فرانکفورت به پیروزی دست یافت؛ بازی کلن با وردربرمن با نتیجه مساوی 1 - 1 به پایان رسید و هوفنهایم با نتیجه مساوی بدون گل مقابل میزبانش پادربورن متوقف شد.

بازی های این هفته امروز با دو بازی به پایان می رسد که مطابق برنامه ماینتس با وولفسبورگ و بایرن مونیخ با مونشن گلادباخ مسابقه می دهند.


******
در ادامه هفته بیست و هشتم لیگا اسپانیا اتلتیکو مادرید با حساب 2 به صفر میهمانش ختافه را مغلوب کرد، رایو وایکانو هم 1 به صفر مالاگا را شکست داد؛ بیلبائو با دو گل آلمریا را شکست داد، بازی گرانادا با ایبار و لوانته با سلتاویگو هم بدون گل خاتمه یافت.

در همین چارچوب، لاکرونیا مقابل اسپانیول به میدان رفته و در دیگر بازی ها امشب گرانادا با ایبار، بیلبائو با آلمریا، ویارئال با سویا و رئال سوسیداد با کوردوبا مصاف می دهند؛ در جذاب ترین بازی نیم فصل دوم از 30 دقیقه بامداد دوشنبه بارسلونا در نیوکمپ میزبان رئال مادرید است.


*****
در آغاز هفته بیست و هشتم فوتبال سری آ ایتالیا کیه وو 1 - 0 مقابل پالرمو به پیروزی رسید و میلان 3-1 کالیاری را مغلوب کرد .

این هفته از رقابت ها امروز پیگیری می شود که دیدار امپولی با ساسولو در جریان است و یوونتوس با جنوا رودرروی هم قرار می گیرند.

نظر شما