شناسهٔ خبر: 42264231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار قزوین:

سرمایه‌گذاران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

استاندار قزوین با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و باید به سرمایه گذاران امید داده و از آن‌ها حمایت شود، اظهار کرد: سرمایه گذاران در شرایط تحریم سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در سفر یک روزه به شهرستان آوج به مناسبت هفته دولت گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی کشور مردم هستند و اگر تلاش ما را در رفع مشکلات جامعه ببینند انگیزه و اعتماد مدیران برای خدمت گذاری بیشتر افزایش می‌یابد.
استاندار قزوین اظهار کرد: در استان یک شعار وجود دارد و آن خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم است و براساس آن باید به مطالباتشان رسیدگی شود.
جمالی پور با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و  باید به سرمایه گذاران امید داده و از آن‌ها حمایت شود، تاکیدکرد: سرمایه گذاران در شرایط تحریم سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
او راه برون رفت از این مشکلات را تقویت اتحاد، انسجام و همدلی مسوولان عنوان کرد و افزود: در این شرایط همه نیروها باید به هم کمک کرده و دست هم را بگیریم.
جمالی پور با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیاری به جامعه ارائه کرده است، گفت: با توجه به تحریم های دشمنان امروز برنامه کشور مدیریت اقتصادی بدون متکی به نفت است.
استاندار قزوین ادامه داد: در شرایط کنونی فشارهای خارجی بسیار روی دولت است و فروش نفت ایران نیز در پایین ترین حد خود قرار دارد.
او افزود: باید شرایطی ایجاد کنیم تا سرمایه‌گذار در استان قزوین ماندگار شود زیرا روند طولانی انجام کارهای سرمایه‌گذاران موجب سرخوردگی آنها می‌شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: تنها با سردادن شعار و بدون جذب سرمایه گذاری در اقتصاد نمی‌ توان اشتغال ایجاد کرد.

46

برچسب‌ها:

نظر شما