شناسهٔ خبر: 42259810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح آب‌رسانی به سرخه شتاب گرفته است

امام جمعه سرخه گفت: طرح آب‌رسانی به شهرستان سرخه شتاب گرفته است و این روند باید حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر صبح امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت ۱۳۹۹ در شهرستان سرخه با حضور ویدئوکنفرانسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: هفته ارزشمند دولت را گرامی می‌داریم و به روح بلند شهدای گران‌قدر دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر درود و صلوات می‌فرستیم.

او با بیان اینکه جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و... باید سرلوحه کار مسؤولان باشد، گفت: باید عزم ملی برای تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب هم نسبت به این موضوع تأکید فراوان دارند، تقویت و از ظرفیت‌های اقتصادی داخلی به معنای واقعی برای توسعه منطقه استفاده شود.

امام جمعه سرخه ادامه داد: از اقدام‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید در سرخه که خاستگاه رئیس‌جمهوری است، به سهم خود تشکر می‌کنم.

فاطمی‌بصیر بیان کرد: طرح آب‌رسانی به شهرستان سرخه شتاب گرفته است و از تلاش‌های مسؤولان ارشد استان تشکر می‌کنم.

او گفت: ‌در ادامه هم روند ساخت این طرح مهم عمرانی و زیرساختی شتاب خود را حفظ کند و آب‌رسانی و مجموعه گردشگری دو طرح مهم و در حال ساخت شهرستان سرخه است.

امام جمعه سرخه اضافه کرد: مجموعه در حال ساخت و بزرگ گردشگری در شهر سرخه هدیه رئیس‌جمهوری به مردم ایران و استان سمنان است که مسؤولان استانی با عزم ملی برای تکمیل این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/74001/م/

نظر شما