شناسهٔ خبر: 42251405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زاکانی: زحمات مرحوم حسینیان در مسیر صیانت از تاریخ انقلاب در یادها خواهد ماند

رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی درگذشت رئیس سازمان اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و تاکید کرد که زحمات بی دریغ مرحوم حسینیان در مسیر حفظ و صیانت از تاریخ انقلاب در یادها خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس سازمان اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

فقدان روحانی متعهد و پرتلاش، همکار ارجمند در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج شیخ روح‌الله حسینیان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

زحمات بی‌دریغ این عالم فرهیخته در مقام قضاوت، در کسوت نمایندگی مردم در خانه ملت، در مسیر حفظ و صیانت از تاریخ برجسته انقلاب اسلامی و در دفاع و اعتلای آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در یادها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت مرحوم مغفور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج شیخ روح‌الله حسینیان در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت جامعه حوزوی کشور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای این فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با ائمه اطهار، امام راحل (ره) و شهدای اسلام و انقلاب و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما