شناسهٔ خبر: 4225092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ جعفرنژاد مطرح کرد:

کاهش ۹۰ درصدی حجم تردد در راههای مازندران

ساری - رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در سال جاری تردد در راهها ۹۰ درصد کاهش داشت و هیچ مشکلی در محورهای منتهی به استان وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر محمدنژاد صبح یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت راههای مواصلاتی به استان، گفت: وضعیت هوا ابری، جاده ها خشک و ترافیک بصورت روان است که پیش بینی می شود در ساعات آینده ترافیک نیمه سنگین داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش ۸۰ درصدی حجم سفر  در سال جاری مشکلی در ۴ محور کندوان، هراز، فیروزکوه و کیاسر وجود ندارد.

محمد نژاد تصریح کرد: در محور کندوان بارش برف گزارش شده است و جاده در محدوده برفی لغزنده است.

برگزاری برنامه های ویژه سوگواری ایام فاطمیه در ۱۰۰۰ مسجد استان مازندران

همچنین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری برنامه های ویژه سوگواری ایام فاطمیه در  هزار مسجد استان مازندران خبر داد.

سید اسماعیل احمدی گفت: تعداد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد تحت نظارت اداره اوقاف نیز ۳هزار و ۱۰۰ مورد است که در ایام فاطمیه آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و اجرای برنامه های مذهبی ایام فاطمیه می باشد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه در ایام نوروز ۶۳۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد روستایی در محور های اصلی راه و ورودی شهرها مستقر هستند تصریح کرد: ۳۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری نیز در این ایام آماده ارائه خدمت به مسافرین هستند.

احمدی همچنین از آمادگی ۲۵۰ کتابخانه عمومی مساجد برای استفاده مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: کلیه مساجد استان مازندران برای میزبانی مسافرین در ساعات برپایی نماز آماده و مهیا هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما