شناسهٔ خبر: 42240324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تبریز با یک شوک بزرگ مواجه شد؛

مظاهری با تراکتور فسخ یک‌طرفه کرد/ شماره یک پرسپولیس بر تن رشید؟

سنگربان ملی‌پوش تیم تراکتور پس از عدم حصول توافق با مدیران باشگاه تبریزی، قراردادش را فسخ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دروازه بان سرخ‌پوشان تبریزی گویا در بحث قرارداد با باشگاه تراکتور به مشکل خورده و به تبع این معضل از جمع تی‌تی‌ها جدا شده است.

در این‌باره گفته می‌شود مشکلاتی در برخی از بندهای قرارداد این سنگربان ملی‌پوش با تراکتوری‌ها برای سال آینده به وجود آمده بود و از دو هفته قبل که مظاهری متوجه ناهماهنگی مورد نظر شد، جلسات متعددی با مدیران تراکتور بر پا کرد اما در نهایت هیچ‌کدام از آن ها موثر واقع نشد و مدیران فعلی تراکتور از حل موضوع مناقشه سرباز شدند.

مظاهری که از بهترین بازیکنان تراکتور در لیگ نوزدهم به شمار می‌رود، همیشه ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشت و در مدت زمان حضور در تراکتور و همین‌طور در دوران بازی برای ذوبی‌ها، هیچ‌گاه حاشیه ساز نبوده و مشکلاتی از این دست برای او و تیمش وجود نداشته است. به همین دلیل اتفاق مورد نظر، یعنی فسخ یک طرفه قرارداد و اختلاف با مدیران تراکتور، قطعا دلایل مهمی به دنبال دارد.

گمانه‌زنی‌هایی نیز درباره ارتباط رشید مظاهری با مدیران پرسپولیس به‌گوش می‌رسد که پس از ترانسفر علیرضا بیرانوند به بلژیک و خالی شدن یک جای خالی بزرگ در قفس توری سرخ‌های تهرانی، مظاهری قصد دارد تبدیل به مرد شماره یک قرمزها شود و با رادوشوویچ در لیگ بیستم رقابت کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما