شناسهٔ خبر: 42236109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

دیدار معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و استاندار ایلام با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و استاندار ایلام با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و استاندار ایلام با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کرد .

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در این دیدار گفت: باید مشکلات جوانان به ویژه افراد صاحب ایده و فکر مرتفع شود یا به حداقل کاهش یابد.

سورنا ستاری یادآور شد: حل این مشکلات با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مراکز علمی و آموزشی و همت خود متقاضیان میسر خواهد بود.

وی افزود: مهاجرت جوانان استان ایلام به دیگر نقاط در واقع به معنای از دست دادن سرمایه های گرانبهای انسانی است.

ستاری تاکید کرد: باید شرایط و بسترهای رشد برای جوانان و فارغ التحصیلان در استان ایلام به گونه ای مهیا شود که جوانان استعداد و تونایی و ایده های خود را در داخل استان صرف کنند و تمایلی برای مهاجرت به خارج از استان در آنها ایجاد نشود و حتی جوانان مهاجرت کرده نیز به استان خود برگردند.

 ستاری معاون  علمی و فناوری رئیس جمهور از بدو ورود به استان از یکایک مراکز علمی فناوری دانش بنیان استان بازدید بعمل آورد و کمک‌ های گره‌گشا و بسیار خوبی در حوزه‌های علمی و فناوری داشتند.
 در جریان بازدید از پارک علم و فناوری و مراکز فناور و دانش‌بنیان استان حمایت های بسیار خوبی انجام گرفت و اعتبارات خوبی نیز اختصاص یافت.
در این بازدید توافق برای تهیه زمین جهت مرکز فنآوران بود که در ضلع شمالی دانشگاه ایلام محقق شد، همچنین برای تأمین تجهیزات و امکانات جهاد دانشگاهی نیز کمک های بسیار خیلی خوبی ارائه شد.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در بازدید از دانشگاه آزاد نیز قول مساعدت و کمک در بخش های علمی و فناوری این دانشگاه و تامین تجهیزات مورد نیاز این بخش ها را دادند.
معاون محترم رئیس جمهور از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی و فناوری این دانشگاه نیز بازدید کردند و قول مساعد در خصوص نیازها و مشکلات دانشجویان و فعالین علمی دادند.
در ادامه بازدید از دانشگاه ایلام  احداث یک ساختمان بزرگ جهت فعالیت فناوران در این دانشگاه در دستور کار قرار گرفت و قول مساعدت و تامین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در این زمینه داده شد.

برچسب‌ها:

نظر شما