شناسهٔ خبر: 42230321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نمایندگان مجلس و مدیران با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف کمک کنند

استاندار لرستان گفت: همه مسئولان، نمایندگان مجلس و مدیران با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف همدیگر را یاری کنند تا مردم از اقدامات انجام شده بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی  امروز در مراسم افتتاح طرح‌های مشترک شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب لرستان به تلاش نمایندگان سابق لرستان برای تخصیص آب استان اشاره کرد و افزود: با همکاری نمایندگان پیشین توانستیم برای تعداد زیادی از سدهای استان که تا قبل از این تخصیص آنها صفر بود تخصیص آب بگیریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: البته این اقدامات تخصیص آب در مقابل کمبودها و عقب ماندگی‌های لرستان چیزی نیست اما به تناسب توان و زمان، فعالیت‌های موثری  است که تا پیش از این راکد مانده بودند.

وی با تاکید بر اینکه لرستان فرصتی برای اختلاف و درگیری ندارد بیان کرد: در موضع اختلاف بین مسئولان، مردم متضرر می‌شوند بنابراین باید ضمن دوری از اختلافات با هماهنگی، همدلی و همکاری برای خدمت  به مردم تلاش کنیم.

خادمی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های خود باید به دنبال اجرای اقدمات به بهترین شکل ممکن باشیم گفت: مطالبه‌گری حق مسلم و از خصیصه‌های نمایندگان مجلس است و  همکاری نمایندگان و مسئولان جهت رفع مشکلات مردم به پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

وی با تاکید مردم حق دارند یک شهر خوب و امکانات مناسب داشته باشند اظهارداشت: همه مسئولان، نمایندگان مجلس و مدیران با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف همدیگر را یاری کنند تا مردم از اقدامات انجام شده بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید در کار خود اطلاعات کافی داشته باشند و در سال پایانی دولت با انرژی مثبت و هماهنگی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم، اقدامات خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با فعالیت رسانه‌های لرستان عنوان کرد: رسانه‌های استان نامحرم نیستند و اقدامات خبرنگاران در رخداد های مختلفی از قبیل سیل اخیر و انتشار دقیق اخبار و اطلاع رسانی، به استان یاری کننده بود و عملکرد آنها ستودنی است.

انتهای پیام/

نظر شما