شناسهٔ خبر: 42229158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد

اردبیل - ایرنا - ۱۳۰ طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی شهرستان اردبیل روز سه‌شنبه طی آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، فرماندار اردبیل در آیین بهره‌برداری همزمان این طرح‌ها در روستای کولی اردبیل گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مسعود امامی یگانه طرح‌های افتتاح شده را شامل ۸۴ طرح عمرانی و ۴۶ طرح تولیدی و اقتصادی عنوان کرد افزود: با افتتاح این طرح‌ها، برای یک‌هزار و ۵۸۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی طرح آبیاری نوین و توسعه فضاهای آموزشی و کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی و اجرای طرح هادی روستایی و آبرسانی شهری و روستایی را از جمله پروژه‌های شاخص بهره‌برداری شده به مناسبت هفته دولت در شهرستان اردبیل اعلام کرد.

فرماندار اردبیل همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره اردبیل با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی بیان کرد: این پروژه نیاز مرکز استان را به مرکز اقامتی گردشگری مناسبت تامین می‌کند.

وی اردبیل را یکی قطب‌های مهم تولید گوشت سفید عنوان کرد و با اشاره به بهره‌برداری از واحد صنعتی پرورش مرغ مادر در روستای کولی اردبیل گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری شده و برای ۱۲ نفر به طور مستقیم در این واحد اشتغال ایجاد شده است.

نظر شما