شناسهٔ خبر: 42228268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز ساخت گنبد مصلی نماز جمعه بروجن/تکمیل پروژه نیازمند مشارکت مردم و خیران است

امام جمعه بروجن گفت: ساخت گنبد مصلی نماز جمعه بروجن شروع شده است و تا چند روز دیگر کاشی‌کاری این گنبد هم آغاز می‌شود، تکمیل این پروژه همیاری مردم و خیران را می‌طلبد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجن، گفت: ساخت مصلی نماز جمعه بروجن، از اوایل سال ۹۰ شروع شد و متاسفانه تا کنون نیمه‌کاره باقی مانده است.

امام جمعه شهر بروجن افزود: طبق برآوردها تا سال ۹۶، حدود دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت مصلی نماز جمعه بروجن شده است.

هراتی‌مطلق با اشاره به شروع عملیات عمرانی مصلی نماز جمعه بروجن، بیان کرد: ساخت گنبد مصلی شروع شده است و تا چند روز دیگر کاشی‌کاری این گنبد هم آغاز می‌شود.

امام جمعه شهر بروجن بیان کرد: مبالغ ۸۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی و ۸۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه جمع‌آوری شده که برای ساخت گنبد ۷۰۰ میلیون تومان دیگر لازم است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هنگام بارش نزولات آسمانی، سازه‌ی فلزی ممکن بود دچار فرسودگی شود و باران به داخل نفوذ می‌کرد، طبق نظر کارشناسان تکمیل گنبد و گل‌دسته‌ها در اولویت قرار گرفت.

امام جمعه شهر بروجن یادآور شد: این مکان علاوه بر کارهای فرهنگی و برگزاری نماز، برای ستاد بحران مکانی استراتژیک و محکم است که می‌توان به خوبی از آن بهره برد.

هراتی‌مطلق در پایان گفت: طبق برآوردها ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کاشی‌کاری گنبد مصلی خواهد شد و تکمیل مصلی جز با همیاری خیران و مردم بروجن اجرایی نخواهد بود، امید است مردم در این کار مشارکت داشته و هرچه زودتر مصلی نماز جمعه بروجن به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

نظر شما