شناسهٔ خبر: 42227497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی آراد شهر قروه

جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های آراد شهر قروه در مراسمی با حضور فرماندار، مسوولان پخش منطقه کردستان و دیگر مدیران شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس ناحیه قروه عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه، ضمن تبریک هفته دولت و ارائه  گزارشی از خدمات انجام شده در سطح شهرستان قروه از همکاری و تعامل مسولان شهرستانی با این ناحیه تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دهمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان قروه به شمار می‌رود.

بهروز احمدی اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی آراد در زمینی به مساحت 900 متر مربع با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره‌سازی 45هزار لیتر بنزین احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله و یک تلمبه برای موتور سیکلت است.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده  برای ساخت این جایگاه یادآور شد: هفت میلیارد تومان برای ساخت این جایگاه هزینه شده است.

احمدی اعلام کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغالزایی 6 نفر را فراهم کرده است.

این مقام مسوول تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت‌های اصلی این شرکت عنوان و اضافه کرد: این جایگاه سومین جایگاه تحت پوشش برندینگ در ناحیه قروه بوده که فعالیت خود را با شرکت صاحب نشان برند آغاز کرده است.
انتهای پیام/2330/72

نظر شما