شناسهٔ خبر: 42227460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کلنگ احداث خانه جوانان قاینات بر زمین خورد

پانزدهم مهرماه ۹۸ بود که وزیر ورزش و جوانان در سفر به خراسان‌جنوبی و قاین قرار بود کلنگ احداث خانه جوانان این شهرستان را بر زمین بزند که به‌دلیل عدم تأمین اعتبار مصوب منتفی و بالأخره بعد از ۱۱ ماه ساخت ماه این پروژه از سر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در سومین روز از هفته دولت یک طرح ورزشی خراسان‌جنوبی کلنگ‌زنی و دو پروژه نیز افتتاح شد.

چمن مصنوعی فوتبال روستای محمدآبادعلم شهرستان قائنات که کلنگ احداث در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع به زمین خورده بود با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی فوتبال «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» روستای سیوجان شهرستان خوسف افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیون تومان احداث شده است.

کلنگ احداث سومین خانه جوانان خراسان‌جنوبی در فضایی به متراژ ۴۰۰ متر مربع به زمین خورد و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گزارش فارس ؛ پانزدهم مهرماه ۹۸ در سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان‌جنوبی و شهرستان قاینات قرار بود طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی کلنگ احداث این خانه جوانان به زمین بخورد که به‌دلیل عدم تخصیص اعتبار مصوب منتفی شد.

مسعود سلطانی‌فر با بیان‌اینکه بنا نداریم پروژه‌ای را احداث و همچنین وعده‌ای به مردم بدهیم که فعلاً عملیاتی نیست.

وی با بیان اینکه خانه جوانان قاینات طرحی استانی و برای احداث آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد نیاز است، گفت: ۷۵۰ میلیون تومان احداث آن را فرمانداری و مابقی هزینه از طریق اعتبارات اداره‌کل ورزش برای سال آینده تأمین خواهد شد.

به گزارش فارس؛ خانه جوانان قاین که در سال گذشته برای احداث آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد هزبنه شده بود با تأخیر یک‌ ساله با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان ساخته می‌شود.

انتهای‌پیام/69014/ح

نظر شما