شناسهٔ خبر: 42204047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی قابلیت‌ها و استخراج معادن مس و طلای منطقه ارسباران

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی قابلیت‌ها و استخراج معادن مس و طلای منطقه ارسباران باعث جذب سرمایه و توسعه در این منطقه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد محدم زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ارسباران یکی از مناطق بکر با ظرفیت‌های مهم معدنی غنی به ویژه طلا و مس داست که توجه به این قابلیت‌ها می‌تواند باعت پیشرفت، تولید، جذب سرمایه و ایجاد اشتغال در منطقه شود.

او با تاکید بر ایجاد زمینه سرمایه گذاری در منطقه به ویژه در حوزه معدن، خواستار اختصاص اکیپ‌های ویژه عملیاتی برای شناسایی و اکتشاف ذخایر معدنی جدید در این منطقه شد.

او  بر ضرورت اتمام فاز‌های اول و دوم مجتمع آهک هیدراته از سوی شرکت ملی مس ایران تأکید کرد و افزود: با اتمام این پروژه‌ها شاهد اشتغال جمعی از جوانان این منطقه در این مجتمع باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنانش، با اشاره به عدم‌جوابگویی بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان تنها بیمارستان بزرگ منطقه ارسباران، اظهار کرد: این بیمارستان، بیماران شهرستان‌های همجوار را نیز پذیرش می‌کند و انتظار داریم شرکت ملی مس ایران در راستای وظایف اجتماعی خود، کمک‌های لازم را در این رابطه انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما