شناسهٔ خبر: 42203679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 ۲۲ پروژه آب و فاضلاب در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۲ پروژه بخش آب و فاضلاب استان با هزینه‌بری حدود ۷۸۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

غلامحسین ساقی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به این مناسبت ۶ پروژه در شهرستان بجنورد افتتاح شد و در شهرستان های شیروان و اسفراین هرکدام چهار پروژه، فاروج و مانه و سملقان هر کدام سه پروژه و در شهرستان های جاجرم و رازو جرگلان هرکدام یک پروژه به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل ساخت مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه‌های آب، اجرای خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب، نصب انشعاب آب و فاضلاب، اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، هفت پروژه با ۵۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیز در استان کلنگ زنی می شود.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان را هزار و ۳۲۷ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال عنوان کرد.

ساقی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها حدود ۵۰ هزار نفر از روستاییان و بیش از ۴۵ هزار نفر از شهرنشینان استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها، ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب دارد.  

نظر شما