شناسهٔ خبر: 42202615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رفع تصرف 6 میلیاردی از اراضی ملی در ایلام

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان از رفع تصرف 200 متر مربع از ارضی ملی به ارزش 6 میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام، شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات، بررسی اسناد و مدارک و استعلامات لازم از ادارات ذی‌ربط یک فقره زمین خواری را در داخل شهر ایلام کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی ملی از اولویت‌ها و ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی است، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضایی 200 متر مربع از اراضی ملی را به ارزش 6 میلیارد ریال از دست زمین خواران آزاد کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: مبارزه با زمین خواری در دستور کار این پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه تصرف سرمایه ملی، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 970877

نظر شما