شناسهٔ خبر: 4217729 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

همدلی و همزبانی دولت و ملت کلید حل مشکلات جامعه است

اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت کلید حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه است و در سال جدید تمام همت برای باروری این سرمایه مهم اجتماعی باید به کار گرفته شود.

صاحب‌خبر -

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه در نخستین روز از بهار در خصوص نامگذاری سال 1394 با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری افزود: تاریخ زرین 36 ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که هر گاه ملت با دولت همگام و هم نفس بوده اند، پیروزی ها و موفقیت های بسیاری در زمینه های مختلف به دست آورده اند.

وی ادامه داد: ملت سرافراز ایران اسلامی با تکیه بر اتحاد و همدلی توانستند در سال 1357 نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرکوب کنند و حکومت جمهوری را جایگزین دیکتاتوری مطلق بکنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: در جنگ تحمیلی نیز همراهی صادقانه ملت با دولت وقتعامل اصلی ظفرمندی و غرورآفرینی در هشت سال دفاع مقدس بود که ابرقدرت ها و کشورهای زیاده خواه را مایوس کرد.

وی بیان کرد: مقام معطم رهبری بسیار هوشمندانه و مدبرانه یک بار دیگر نیاز امروز جامعه ایران اسلامی را تشخصیص دادند و راه حل مشکلات جامعه را در یک جمله کوتاه بیان کردند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: ایران از نظر منابع پایه شرایط بسیار غنی دارد و در صورت همدلی دولت و ملت و پیوست اتحاد و تعهد، روند توسعه شتاب می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی ها و همزبانی های دولت و ملت عامل تقویت ایجاد امنیت و آرامش و ارتقای توان در امور اجرایی ، فکری و پؤوهشی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآوری کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره گره گشای مشکلات جامعه در شرایط خاص بوده است بنابراین مردم و مسوولان باید دست به دست یکدیگر داده و با تمام وجود و در راه تحقق شعار سال جاری تلاش کنند.

مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند.

3017/6013/

نظر شما