شناسهٔ خبر: 42169222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

11 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:‌11 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر 101 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: 41 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان توحید سنندج، یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بعثت سنندج، 15 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان کوثر سنندج، 8 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز، 12 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فجر مریوان، 6 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی قروه، 9 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین بیجار، 4 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان سینای کامیاران، 3 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان  رازی بانه، یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای دهگلان، یک بیمار در بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صلاح الدین بانه بستری هستند.

حال 26 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: 26 بیمار مبتلا به کرونا در کردستان وضعیت وخیم دارند و در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از فوت یک بیمار کرونایی دیگر طی 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون 433 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان باخته‌اند.

به گفته وی، در مجموع، 82 نفر در سقز، 150 نفر در سنندج، 38 نفر در قروه، 33 نفر در بانه، 25 نفر در بیجار، 25 نفر در مریوان، 38 نفر در کامیاران، 32 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان به خاطر ابتلا به کرونا ویروس جان باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما