شناسهٔ خبر: 42157510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

توخل: در فینال باید بدون ترس بازی کنید تا بعد حسرت نخورید

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- توماس توخل برای کسب مهم ترین جام دوران حرفه ای خود آماده می شود.
به گزارش آریا، توماس توخل در آستانه دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در فینال فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا گفتگویی با خبرنگاران داشت.
به نقل از وبسایت یوفا؛ توماس توخل گفت:
بایرن مونیخ زیر نظر فلیک درحال سپری کردن دوران ویژه ای است. بایرن مونیخ، ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار دارد. بازیکنان جوانی که تشنه موفقیت هستند و می خواهند تاثیر خود را بر فوتبال بگذارند و بازیکنان با تجربه ای که می خواهند دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.
با کیلور ناواس بسیار صحبت می کنم. آنخل دی ماریا و نیمار نیز سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارند. حتی قبل از نیمه نهایی با آنها در مورد فینال صحبت می کردم. بایرن مونیخ از مزیت کوچکی نسبت به ما برخوردار است. آنها به حضور در چنین فینال هایی عادت دارند. با این حال، چنین مزیتی تعیین کننده نخواهد بود.
همیشه به حریف احترام می گذاریم. اطلاعات لازم را به بازیکنان تیم منتقل کرده ام. بایرن مونیخ تیم بسیار قدرتمندی است و از سختی های بازی با آنها آگاه هستیم. فینال است و در فینال باید بدون ترس بازی کنید تا بعد حسرت نخورید. تغییرات گسترده ای نخواهیم داشت. پاری سن ژرمن شایسته حضور در فینال است.
فکر می کنم بایرن مونیخ با همان ترکیب بازی قبلی به میدان می آید. انتظار داشتم پاوار در سمت راست خط دفاعی بازی کند و کیمیش به خط میانی برگردد اما با دیدن عکس های آخرین تمرین آنها، تصور می کنم بایرن مونیخ بدون تغییر مقابل ما قرار می گیرد.
وضعیت مارکو وراتی
بله آماده است اما اینکه بگوییم مثلا می تواند 120 دقیقه بازی کند، اینطور نیست. مصدومیت او عضلانی نبود و دیگر دردی احساس نمی کند. بنابراین حضور وراتی در میدان ریسک نخواهد بود. نگرانی از بابت وراتی و گیه نداریم چراکه آنها به طور منظم در تمرینات اخیر حاضر بودند.
وضعیت کیلور ناواس
وضعیت ناواس نسبت به وراتی و گیه متفاوت است. پس از آخرین جلسه تمرین در مورد او تصمیم گیری می کنیم. در مورد ناواس، وضعیت نه سیاه است و نه سفید.

نظر شما