شناسهٔ خبر: 42141562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تست کرونا، مانعی برای حضور در مسابقه دوومیدانی جایزه بزرگ

ورزشکاران استانی برای حضور در مسابقه جایزه بزرگ دوومیدانی با مشکل تست کرونا روبرو هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ دوومیدانی پس از دو بار تعویق قرار است روزهای سوم و چهارم شهریور برگزار شود، اما دوندگان استانی برای حضور در این رقابت با مشکل آزمایش کرونا روبرو هستند و عنوان می‌کنند در شهرشان تست گرفته نمی‌شود و به همین دلیل برایشان مسئله ایجاد شده است.

نصیری، رئیس هیات دوومیدانی سمنان در این باره به فارس گفت: قرار است هیات ما با 4 نماینده در این رقابت‌ها حاضر شود، اما در استان ما تست کرونا از همه افراد گرفته نمی‌شود و باید علائم داشته باشید. از سوی دیگر فدراسیون هم اعلام کرده هر ورزشکاری که قرار است شرکت کند باید تست کرونا داده باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه هزینه تست هم بالا است و پاسخ تست‌ها هم زمان زیادی را می‌برد. با همه این شرایط هماهنگ کرده‌ایم یکی از دوندگان ما به تهران بیاید و آنجا تست بدهد تا ببینیم وضعیت چطور می‌شود. در حال حاضر بچه‌ها این استرس را گرفته‌اند که کجا باید تست بدهند.

رئیس هیات سمنان در مورد اینکه آیا استان‌ها دیگر هم این مشکل را دارند یا خیر، گفت: بله من با چند هیات از جمله گلستان، مازندران، قم صحبت کردم، آنها هم چنین مشکلی را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما