شناسهٔ خبر: 42113547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه:

پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی کرمانشاه امسال وارد فاز اجرایی می‌شود

فاطمه احمدیان

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با رایزنی‌های انجام شده، پیست حرفه ای اتومبیلرانی - چند منظوره- دهکده المپیک را امسال وارد فاز اجرایی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -


محمدجواد کرانی در نشستی خبری که امروز(30 مرداد) برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت پروژه پیست حرفه ای اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: برای احداث این پیست استاندارد چند منظوره از سال گذشته رایزنی‌هایی را در استان انجام دادیم و منجر به این شد که استاندار دو میلیارد تومان برای این پروژ اختصاص داد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این اعتبار سال گذشته تخصیص پیدا نکرد و امسال هم قول گرفته‌ایم که برای شروع عملیات اجرایی پروژه حداقل 30 درصد این اعتبار تخصیص پیدا کند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر از جمله پروژه های ورزشی در اولویت احداث استان است، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها، پروژه پیست چند منظوره اتومبیلرانی کرمانشاه در مساحت پنج هزار متر مربع در دهکده المپیک احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام اقدامات اولیه و مورد نیاز همچون مطالعات و تهیه نقشه برای اجرایی شدن این پروژه انجام گرفته و از مسئولین قول گرفته‌ایم که امسال حتما آن را وارد فاز اجرایی کنند.

کرانی در ادامه اعلام کرد: همچنین بزودی عملیات احداث پیست موتورکراس و آفرود شهرستان صحنه توسط بخش خصوصی شروع خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش به اخذ مجوز راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از فدراسیون یاد کرد و گفت: در استان کرمانشاه نزدیک به 50 مربی موتورسواری و اتومبیلرانی داریم که در هیچکدام از استانهای کشور این تعداد مربی وجود ندارد، لذا از ظرفیت آنها برای آموزش در این آکادمی استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اضافه کرد: با راه اندازی این مکان، علاقمندان به دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بصورت آکادمیک این رشته را آموزش می‌بینید و وارد دنیای قهرمانی خواهند شد.

وی در ادامه به جایگاه اجتماعی موتورسواری و اتومبیلرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته در هر بحرانی که در استان داشته‌ایم مانند سیل اوایل سال گذشته، تلاش کرده‌ایم تا مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنیم و در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما