شناسهٔ خبر: 42110309 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

باید کشورهای تحریم شده، با هم علیه آمریکا همسو بشوند

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید متوجه شده باشند که هر کاری را علیه کشورمان انجام دهند نمی‌توانند به دستاورد خاصی دست پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، فداحسین مالکی به شکست مفتضحانه آمریکا در شورای امنیت اشاره کرد و گفت: شکست سنگینی برای آمریکایی‌ها در شورای امنیت رقم خورد و این موضوع هم سابقه نداشته است.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند اروپایی‌ها که رابطه تنگاتنگی با آن هم دارند در شورای امنیت همسو با نظراتشان نشوند و همه این شکست‌ها نیز به دلیل سیاست‌های غلطشان است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: ترامپ دست به هر کاری می‌زند تا این شکست را جبران کند، اما باید گفت که هیچ گزینه دیگری باقی نمانده که بخواهد علیه کشورمان اجرا کند؛ چرا که هر چه بود را تا به الان انجام داده و البته هیچ دستاوردی هم برای آن نداشته است.

نماینده مردم زاهدان اعتقاد دارد که با فعالسازی مکانیسم ماشه هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و مواضع جمهوری اسلامی قوی‌تر از گذشته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برنامه‌هایی در دستور کار داریم که بتوانیم کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفتند علیه این کشور همسو شوند.

نظر شما