شناسهٔ خبر: 42097571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیکان - سپاهان؛ بازی فقط 3 امتیاز دارد، سپاهان آسیایی یا پیکان لیگ برتری؟ / پیش بازی

احسان ولی دوست

پیکان و سپاهان در هفته پایانی مسابقات لیگ با هم مصاف خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

در چارچوب رقابت های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های پیکان و سپاهان به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته سی ام لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
شهرخودرو - نساجی
پنجشنبه 30 مرداد 1399 ساعت 20:45
تهران - ورزشگاه شهدای شهر قدس / داوران: کوپال ناظمی/ کمک ‌ها: علیرضا ایلدرو و علیرضا مرادی / داور چهارم: سعاد وفاپیشه/ ناظر: حسن کامرانی‌ فر

ورزشگاه شهدای شهر قدس ورزشگاه شهدای شهر قدس

پیش بازی و وضعیت دو تیم

تیم فوتبال پیکان در حال حاضر با 28 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. عملکرد تیم عبدالله ویسی پس از شروع دوباره فوتبال در ایام کرونا باعث شد تا آنها از رتبه های پایین تر جدول جدا شوند و اکنون یکی از اصلی ترین کاندیداهای بقا در لیگ در میان تیم های پایین جدولی باشند. شرایط در پایین جدول هم مثل بالای آن شدیدا حساس و فشرده دنبال می شود و یک اشتباه از هر تیمی می تواند باعث امضا شدن حکم سقوطش شود. پیکان در هفته های گذشته نشان داده که برابر هر تیمی برای کسب پیروزی بازی می کند. این موضوع به شدت به آنها کمک خواهد کرد تا برابر سپاهان پر قدرت هم تهاجمی ظاهر شوند. در این بازی، فراز امامعلی، بازیکن گلزن تیم ویسی به علت محرومیت پیکانی ها را همراهی نمی کند که این موضوع به شدت می تواند روی عملکرد خودروسازان تاثیر بگذارد.

در سوی مقابل، تیم سپاهان با 48 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. تیم میگوئل تکسیرا در تک بازی حضور او روی نیمکت سپاهان پس از استعفای امیر قلعه نویی موفق به کسب پیروزی شد و امیدهایش برای کسب سهمیه آسیایی زنده ماند. سپاهان هفته گذشته با 2 گل از سد شهرخودرو گذشت و اکنون با شکست دادن پیکان در شهرقدس می تواند آسیایی شود. البته که این موضوع شدیدا به نتیجه بازی فولاد-تراکتور و همچنین استقلال-شاهین بوشهر وابسته است و باید گفت اینکه سپاهان آسیایی شود تنها دست خودش نیست و اتفاقاتی باید رقم بخورد تا سپاهان بار دیگر آسیایی شود. در این بازی میگوئل تکسیرا نیز از حضور روی نیمکت تیمش محروم است که می تواند به ضرر طلایی پوشان باشد. در هر صورت بازی پیکان و سپاهان جدال دو تیم با اهدافی بسیار بزرگ اما متفاوت است.

جدال های اخیر پیکان و سپاهان

پیکان - سپاهان پیکان - سپاهان

نظر شما