شناسهٔ خبر: 42092452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح و بهره برداری از ۱۱۵ پروژه عمرانی در زاهدان طی هفته دولت

فرماندار زاهدان از افتتاح و بهره برداری از ۱۱۵ پروژه عمرانی در زاهدان خبر داد و گفت: امسال در هفته دولت ۱۱۵ پروژه عمرانی با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر نخعی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان نیازمند امیدآفرینی است و با توجه به ظرفیت های خوبی که در این استان وجود دارد اما همچنان نیازمند تزریق روحیه امید آفرینی است که در این میان رسانه ها نقش بسزایی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه پروژه های کلیدی بسیار خوبی در استان در حال انجام است گفت:  باید  تلاش شود تا غبار محرومیت سریع تر از استان برداشته شود در سطح شهر پروژه های بسیار خوبی در حال اجراست به گونه ای که ۳۲۸ پروژه تنها توسط شهرداری زاهدان در حاشیه شهر در حال اجراست که دارای اعتبارات بسیار خوبی هستند.

فرماندار زاهدان از افتتاح ۱۱۵ پروژه عمرانی با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در سطح شهر زاهدان خبر  داد و گفت: در ایام هفته دولت ۳۹ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

نخعی بیان کرد:  این پروژه ها در بخش های برق رسانی گاز رسانی راه سازی خدمت ارتباطات و امور شهری است  که امیدواریم با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها شاهد توسعه شهر باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان در حوزه معاون نیز گفت:  از سال ۹۷ توجه ویژه ای به این بخش شده و هم اکنون هزار و ۷۷۰ نفر اشتغال بخش معادن است  که اگر تلاش کنیم  مقدمات و تسهیلات را در این زمینه بیش از پیش فراهم کنیم و فرهنگ کار در معدن هم نهادینه شود قطعا آمار اشتغال ما در این زمینه ۱۵ برابر خواهد شد.

وی در ادامه گفت:  تلاش داریم به زودی منطقه ویژه معدنی را در شهرستان راه اندازی کنیم  از سال گذشته تا کنون ۲ سرمایه گذار در این زمینه ورود پیدا کرده اند.

انتهای پیام/3139

نظر شما