شناسهٔ خبر: 42090424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محکومیت تراکتور در پرونده کوین فورچونه/ ارجاع پرونده کنستانت به دادگاه CAS

باشگاه تراکتور به علت شکایت فورچونه بازیکن فرانسوی سابق خود به پرداخت بیش از یک میلیون یورو محکوم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق ادعای باشگاه تراکتور، کوین فورچونه بازیکن فرانسوی سابق این تیم تبریزی گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران بود که تنها یک گل برای سرخپوشان تبریزی به ثمر رساند و در نهایت بعد از جدایی از تیم تبریزی به فیفا شکایت و این نهاد اجرایی هفته پیش رای این پرونده را صادر کرد و باشگاه تراکتور  مبلغ ۱.۱ میلیون یورو به علاوه سود دیرکرد در پرداخت محکوم شد.

علاوه بر این، در حالی که گفته می‌شود باشگاه تراکتور به پرداخت ۸۵۰ هزار یورو به علاوه سود دیر کرد در پرونده کوین کنستانت محکوم شده است، باشگاه تراکتور اعلام کرد که این حکم ۸ ماه پیش صادر شده است. دلشات وکیل سوئیسی وکالت این پرونده را برعهده داشت که در نهایت دفاعیه خوبی در این پرونده نداشت و باعث باخت تراکتور مقابل این بازیکن شد.  

البته باشگاه تراکتور در مورد حکم فورچونه حق اعتراض دارد و از طریق وکلای خارجی قصد دارد مستندات خود را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارائه بدهد، اما پرونده کنستانت به دادگاه CAS ارجاع شده است و چند ماه طول می‌کشد تا دادگاه تجدید نظر رای نهایی را صادر کند.  

صدور حکم در دادگاه عالی ورزش (CAS) یک سال طول می‌کشد و دلشات وکیل فورچونه بازیکن سابق تراکتور است که باشگاه تبریزی در این پرونده با جریمه سنگینی مواجه شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما