شناسهٔ خبر: 42086380 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ادامه تهدیدات صهیونیست ها علیه مقاومت اسلامی فلسطین

در پی تنش در مرزهای اراضی اشغالی با غزه، مقامات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جداگانه بار دیگر فلسطینی ها و گروه های مقاومت را به جنگ و ترور تهدید کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در گفتگو با روسای شهرک های صهیونیست نشین به جنبش حماس درباره ادامه ارسال بالن های آتش زا به اراضی اشغالی هشدار داده و تهدید کرد در صورت ادامه این اقدامات، اسرائیل بار دیگر به سیاست هدف گیری اشخاص و ترور بازمی گردد.

بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل هم سه شنبه اعلام کرد ارتش در حالت آماده باش در مرزهای شمالی و جنوبی غزه است.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز غزه را تهدید کرد و گفت این رژیم ترسی از جنگ ندارد و اگر حماس مایل به جنگ باشد، قطعا جنگ اتفاق خواهد افتاد.

ایلی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی هم در مصاحبه با رادیو اسرائیل گفت که سیاست خویشتنداری به پایان رسیده و در صورت ادامه وضعیت جاری و ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، این رژیم سیاست ترور رهبران فلسطینی را ازسرخواهد گرفت.

اسرائیل که بیش از یک دهه است، باریکه غزه را محاصره کرده است، با افزایش تنش ها، تحریم هایی را بر این منطقه تحت محاصره اعمال کرده است.

این تحریم ها شامل بستن گذرگاه کرم ابوسالم که مخصوص انتقال کالاست و بستن دریا به روی صیادان و نیز توقف تامین کمک های سوختی است.
 

نظر شما