شناسهٔ خبر: 42083363 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

راهیابی 2 فیلم ایرانی به فستیوال فیلم کالیفورنیا

فیلم‌های کوتاه «سِتین» و «زنگ‌ها» به کارگردانی اصغر عباسی به آمریکا می‌روند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 فیلم‌های کوتاه «سِتین» و «زنگ‌ها» به کارگردانی اصغر عباسی در ادامه اکران جهانی خود به فستیوال فیلم Make Art کالیفورنیا آمریکا راه یافت.

اخبار فرهنگ و هنر - این فستیوال که پنجمین دوره خود را با شعار «به جای جَنگ، هنر بساز» برگزار می‌کند به‌صورت اختصاصی برای حمایت از آثار هنری از سراسر جهان در زمینه‌های مختلف سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «سِتین» طی چهارمین حضور جهانی خود با بازی سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی به تهیه کنندگی اکبر عباسی و فیلم کوتاه «زنگ‌ها» طی دومین حضور جهانی خود با بازی طناز رضایی و نرگس درخشان به تهیه‌کنندگی اصغر عباسی که پخش آن‌ها توسط موسسه مآفیلم انجام می‌شود در چرخه اکران و رقابت جهانی قرار دارند.

اصغر عباسی دانش آموخته انجمن سینمای جوانان ایران و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما است که به دنبال ارائه آثاری با زبان بین‌المللی برای تمام مردم جهان است و تا کنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند ساخته است.

پنجمین دوره فستیوال فیلم Make Art در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ در کالیفورنیا آمریکا با اهداف خیرخواهانه سازماندهی شده و در پی ترویج و توسعه پروژه‌های هنری است.

 

نظر شما