شناسهٔ خبر: 42082773 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین شب مجمع حزب دموکرات ۱۹.۷ میلیون بیننده تلویزیونی داشت

آمارهای اولیه نشان می‌دهد نخستین شب مجمع حزب دموکرات که به صورت مجازی برگزار شد، حدود ۱۹.۷ میلیون بیننده تلویزیونی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مجمع ملی حزب دموکرات آمریکا که از روز دوشنبه به صورت مجازی آغاز به کار کرده، در شب نخست فعالیتش کمتر از 19.7 میلیون بیننده در 10 شبکه تلویزیونی ایالات متحده داشته است که این رقم نسبت به 26 میلیون بیننده ای که در نخستین شب برگزاری این مجمع در سال 2016 این رویداد را از طریق تلویزیون تماشا کرده بودند، کاهش چشمگیری داشته است.

بر اساس این گزارش قبلاً قرار بود نشست حزب دموکرات در میلواکی برگزار شود ولی مقام های حزب دموکرات اعلام کرده اند که این نشست طی روزهای 17 تا 20 اوت به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

جو بایدن در دومین شب برگزاری مجمع ملی دموکراتها رسماً به عنوان نامزد حزب دموکرات ایالات متحده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام شد.

میشل اوباما بانوی اول سابق آمریکا و برنی سندرز رقیب سابق بایدن و سناتور ایالت ورمونت از جمله سخنرانان اصلی این مجمع بودند که حمایت خود را از بایدن و معاونش کامالا هریس اعلام کردند.

کارزار انتخاباتی بایدن اعلام کرده است که بیش از 28.9 میلیون نفر مجمع ملی حزب دموکرات را از طریق تلویزیون و پلتفرم های دیجیتال تماشا کرده اند که 10.2 میلیون نفر از طریق اپلیکیشن ها و ابزارهای دیجیتال بوده است. این رقم در سال 2016 میلادی به کمتر از 3 میلیون نفر رسیده بود.

انتهای پیام/

نظر شما