شناسهٔ خبر: 42080493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زرین‌آمیزی خبر داد

۷ داوطلب کنکور هنر کرونایی هستند / آزمون مبتلایان در بیمارستان طالقانی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا داوطلب کنکور سراسری هنر هستند که ۳ نفر در تهران آزمون می‌دهند.

صاحب‌خبر -

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: کنکور سراسری سال ۹۹ از صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر در سراسر کشور آغاز شده است.

زرین‌آمیزی با بیان اینکه ۶۰ داوطلب کنکور امسال مبتلا به کرونا هستند (۵۹ داوطلب در قرنطینه خانگی و یک داوطلب بستری شده در بیمارستان) که حوزه امتحانی آن‌ها از سایر داوطلبان جدا است، افزود: تعداد ۷ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا در کشور در آزمون امروز شرکت کردند که ۳ نفر آنها در بیمارستان طالقانی تهران آزمون می‌دهند.
 
سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین تعداد داوطلب با آمار ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ نفر را به خود اختصاص داده است همچنین این آزمون ۴۳ داوطلب کرونایی دارد که سه نفر از آن‌ها در بیمارستان طالقانی تهران امتحان خواهند داد.

وی اظهار داشت: چهار نفر در گروه علوم ریاضی و فنی مبتلا به کرونا هستند که یک نفر در شهر تهران حضور دارد؛ همچنین با توجه به اینکه آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی هم روز پنجشنبه برگزار می‌شود، ۱۱ نفر در این آزمون کرونایی شناخته شدند، اما هیچ کدام از آن‌ها در شهر تهران حضور ندارند.

زرین آمیزی درباره یک داوطلب کرونایی بستری در بیمارستان اعلام کرد: این داوطلب از استان هرمزگان است و فردا، پنجشنبه در گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور خواهد داد.
 
زرین آمیزی با اشاره به تعداد داوطلبان کرونایی آخرین نوبت از کنکور ۹۹، افزود: آزمون گروه زبان‌های خارجی روز شنبه اول شهریورماه برگزار می‌شود که ۹ داوطلب کرونایی دارد؛ از این تعداد ۲ نفر در شهر تهران هستند.

وی این نکته را هم اضافه کرد که پنج نفر از این داوطلبان کرونایی، علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان یا هر ۲ شرکت کرده اند که آمار اعلام شده را از ۶۰ نفر به ۶۵ نفر رسانده است.
 

نظر شما