شناسهٔ خبر: 4207144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سامانه 09629پل ارتباطی مسافران و ستاد تسهیلات زائران قم

رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران قم گفت: سامانه های 09629 و 135 برای دریافت شکایات و نظرات زائران استان راه اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، سید رضا علیزاده طباطبایی درگفت وگویی اظهار داشت: سانه 135 پل ارتباطی زائران و مسافران نوروزی با شرکت مخابرات استان و ستاد راهنمایی و اطلاع رسانی به زائران است که آنها می توانند سوالات خود را در این خصوص از این سامانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی با تماس با سامانه اطلاع رسانی 09629نیز می توانند شکایات خود را در ارتباط تخلفات مجتمع های خدمات رفاهی ارائه کنند ، همچنین در صورت نیاز به امداد خودرو با تماس با این سامانه با نزدیکترین واحد امدادی ارتباط برقرار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه قم آماده میزبانی از زائران و مسافران نوروزی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه آمارها نشان از حجم بالای تردد و ورود مسافران به استان را نشان می دهد و این امر وظیفه دستگاهای دولتی را برای میزبانی از مسافران نوروزی سنگین تر می کند.

طباطبایی با بیان اینکه تدابیر لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی از ماه ها قبل در استان اندیشیده شده است، بیان کرد: کمیته های مختلفی برای رفاه حال مسافران نوروزی در قم تشکیل شده است تا خدمات رسانی به زائران به نحو شایسته ای انجام گیرد.

ستاد تسهیلات زائران استان از 27 اسفندماه لغایت 15 فروردین ماه در استان قم برقرار و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ده کمیته تخصصی پیگیری می شود.ک/1

/8138/ 6133/