شناسهٔ خبر: 42067161 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

۱۶۸ مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / شناسایی 2385 بیمار جدید کووید19

صاحب‌خبر -

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، جانباختگان و بهبودیافتگان از کروناویروس را تا امروز 28 مردادماه را اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت بیان اینکه از دیروز تا امروز 28 مرداد ۱۳۹۹ گفت:  از دیروز تا امروز ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۳۰۰ هزار و ۸۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۳۸۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 دکتر «لاری» سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان‌شمالی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، البرز، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان‌غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
3 1

نظر شما