شناسهٔ خبر: 42065421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نایب رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

فرصت ها برای سازندگی شهر اصفهان از دست نرود

نایب رئیس شورای شهر گفت: توسعه شهر اصفهان و رفاه شهروندان هدف اصلی همه ما بوده و هست، ولی دستیابی به اهداف ملزوماتی را نیاز دارد که امروز فشارهای اقتصادی داخلی و خارجی سبب بروز مشکل برای دستیابی به این ملزومات شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، نصیر ملت اظهار کرد: در سال پایانی شورای پنجم باید برای قدم های بزرگ توسعه همه جانبه شهر و برای آینده مردم اصفهان، بهتر و بیشتر تلاش کنیم.سه سال از دوران مسئولیت ما گذشت و در این مدت تصویرمان از آینده و از امیدی که در شعارما بود، هرروز دقیق تر شد.

وی ادامه داد: مروری بر سه سال گذشته نشان می دهد که همکاری اعضای شورای پنجم در کمیسیون ها و همراهی صبورانه مردم، اهداف بزرگ رسیدن به اصفهان آرمانی را برای ما با وضوح بیشتری مشخص کرد، تلاش برای تغییر روندهای اشتباه و اصلاح فرآیند‌های مختلف و تغییراتی که در ابتدا با سختی و فراز و نشیب بسیار آغاز شد جای خود را به همراهی و همکاری داد؛ توسعه شهر اصفهان و رفاه شهروندان هدف اصلی همه ما بوده و هست ولی دستیابی به اهداف ملزوماتی را نیاز دارد که امروز فشارهای اقتصادی داخلی و خارجی، مشکلاتی را هم برای شهرها ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: وظیفه مدیریت شهری ایجاب می کند که در شرایط فعلی و با وجود همه قیدهای موجود بهترین تصمیم ها و اقدامات را انجام دهد. ذی نفعان اصلی مدیریت شهری شهروندان اصفهان هستند و هر عملکرد را با توجه به شرایط حاکم ارزیابی می کنند. از همه اعضای شورا مدیران و کارشناسان حوزه شهرداری و نهادهای وابسته می خواهم که مثل گذشته شهروندان را متحمل سختی نکنند و با تلاش امورات آنها را اصلاح کنند.

نائب رئیس شواری شهر اصفهان تصریح کرد: شناسایی ردیف های درآمدی، مکانیزه کردن فرایند امور و حذف فرآیندهای دستی که خطای انسانی را به همراه دارد، تسریع در خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد شفافیت و دسترسی شهروندان و متخصصان به آمار و اطلاعات شهرداری، رعایت تخصص گرایی در انتخاب ها و گزینش ها و برنامه ریزی برای تهیه بودجه سالانه از جمله مواردی است که جای کار بیشتری دارد.

 وی تاکید کرد:با وجود همه همراهی و دوستی های شورای شهر با مجموعه شهرداری، اما لازم است بر نقش نظارتی شورا در سال پایانی آن، تاکید کنم، تصمیم های جسورانه و قدم های چالاک ما می تواند مسیر بهتر شدن اصفهان را هموار کند تا فرصت ها برای سازندگی شهر اصفهان از دست نرود.

 

 

 

نظر شما