شناسهٔ خبر: 42059770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی ۲ غایب دارد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب ۲ بازیکن مصدوم خود به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد حوزستان، این تیم در بازی هفته سی ام و پایانی لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تبریز، سینا زامهران و ایوب والی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود ندارد.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند، فولادی ها برای گرفتن سه امتیاز از این دیدار آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

شاگردان نکونام هدفشان کسب سهمیه آسیایی بوده و اگر در بازی با تراکتورسازی به برتری برسند نه تنها جایگاهشان را در جدول بهبود داده بلکه می توانند نسبت به کسب سهمیه خوشبین باشند.

تیم فولاد در ۹ بازی قبلی خود پس از وقفه چهار ماهه برابر استقلال، ماشین سازی، پرسپولیس، ذوب آهن، نساجی، گل گهر، نفت مسجدسلیمان، سایپا و پارس جنوبی به چهار برد، ۲ شکست و سه تساوی دست یافت.

دیدار رفت ۲ تیم فولاد و تراکتورسازی با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است.

تیم فولادخوزستان از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۳۰ مردادماه در اهواز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت، فولادی‌ها در حال حاضر با کسب ۴۸ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

نظر شما