شناسهٔ خبر: 42058449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سن ژرمن–- لایپزیگ، دوئل استاد و شاگرد

مصاف پاری سن ژرمن و آر.ب لایپزیگ به زعم یکی از رسانه های آلمان، نبرد استاد و شاگرد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فرداشب در لیسبون انجام می گیرند تا چهره فینالیست ها مشخص شود.

با توجه به حضور 2 تیم آلمانی و 2 تیم فرانسوی در این مرحله، این احتمال هست که فینال کاملا آلمانی یا کاملا فرانسوی باشد؛ حتی این امکان وجود دارد یک تیم آلمانی برابر رقیبی فرانسوی برگزارکننده مصاف آخر لیگ قهرمانان باشد.

اما یک نکته قبل از انجام دو بازی مرحله نیمه نهایی محرز است؛ در فینال حتما یک مربی آلمانی حضور خواهد داشت.

علت این امر به حضور 3 مربی آلمانی در چهار تیم حاضر این مرحله مربوط می شود.

در مصاف فرداشب بایرن مونیخی که بارسلونا بزرگ و پرسابقه را 8 بر 2 در مرحله قبل شکست داد و تحقیرکرد، توسط هانس دیترفلیک آلمانی هدایت می شود.

در جدال امشب پاری سن ژرمن و آر.ب لایپزیگ ، هر دو سوی میدان، یک مربی آلمانی حضور دارند: توماس توخل (سن ژرمن) و یولیان ناگلس مان(آر.ب لایپزیگ)!

اما در ارتباط با همین مصاف چند ساعت دیگر، هفته نامه کیکر گزارش کوتاهی منتشرکرده و این نبرد را «دوئل استاد و شاگرد» معرفی کرده است.

گزارشگر این نشریه به آخرین ماه های سال 2007 اشاره کرده است. زمانی که توماس توخل مربی تیم زیر 23 ساله های باشگاه آگسبورگ بود و یکی از شاگردانش، همین ناگلس مان بود که در آن هنگام 20 سال بیشتر نداشت.

در یکی از مسابقات، سرمربی 32 سال کنونی لایپزیگی ها به شدت از ناحیه زانو آسیب دید. تا جایی که پزشکان آب پاکی را روی دستش ریختند و عنوان کردند در آغاز جوانی، دوران فوتبالش به پایان رسیده است.

بعد از آویختن اجباری کفش ها، ناگلس مان ارتباطش را با فوتبال همچنان حفظ کرد. زیرا برای مدتی نقش کاشف استعداد را برای تیم آگسبورگ ایفاکرد. تا این که در سال های بعدی در کلاس های متعدد مربیگری شرکت کرد تا این که با بالاترین نمره مدرک مربیگری گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما